Pedal The World Others زندگی نامه و اسم واقعی آیسان اسلامی

زندگی نامه و اسم واقعی آیسان اسلامی

اسم واقعی و اصلی آیسان اسلامی همان آیسان اسلامی چلندر و برگرفته از محل تولد و زندگی او در دوران کودکی اوست. آیسان متولد 26 دی ماه 1376 (1987 میلادی) است و در حال حاضر 35 سال سن دارد.این بلاگر مشهور در سال 1367 در یک روستای کوچک و نسبتا دور افتاده در استان مازندران به نام روستای چلندر متولد شد.وضع مالی Aisan Eslami و خانواده او متوسط بود و به دلیل ارث و مال و منال زیادی که از پدر بزرگش یعنی نصرت اسلامی به پدر آیسان رسیده بود، وضع مالی نسبتا خوبی داشتند. با این وجود او در ویدئوهای مختلف خود می گوید که کودکی خوبی نداشته است.

پدر و مادر ایسان اسلامی
نام پدر آیسان اسلامی غدیر است که او نیز اهل روستای چلندر شهر نوشهر استان مازندران است که از کودکی و نوادگان او در این روستا زندگی می کردند. علاوه بر این، پدر و مادر او زمانی که آیسان 10 ساله بود از یک دیگر جدا شدند و آیسان با پدرش زندگی می کرد. علاوه بر این، آیسان در مورد زندگی پدرش می گوید که او کار خاصی نداشت و تا لنگ ظهر می خوابید. همچنین پول و زمان خود را صرف خرید و فروش مواد مخدر می کرد.او تاکنون نام مادر خود را نگفته و می گوید که 20 سال است که از مادرش خبری ندارد و حتی علاقه ای که به صحبت کردن در این مورد هم نداشته است. با وجود این که در حال حاضر هم پدر آیسان ثروت و مال زیادی دارد، همچنان در روستای چلندر استان مازندران به زندگی ساده خود ادامه می دهد.
آیسان اسلامی در تاریخ 30 مرداد 1402 اعلام کرد که مادرش به دلیل سکته مغزی فوت کرده اما از کاربران و دنبال کنندگان او درخواست کرد که برای او پیام تسلیت ارسال نکنند. اما به مدت 4 روز هیچ فعالیتی در اینستاگرام نداشت.

داستان کودکی آیسان اسلامی

آیسان اسلامی می گوید با این که زندگی و وضع مالی خوبی داشته، اما به دلیل این که بدون مهر و محبت مادرش زندگی کرده، از زندگی خودش راضی نبوده است. او می گوید که در 10 سالگی و زمانی که پدر و مادرش از هم جدا شدند، برای پدرش هروئین جابه جا کرده و در آن سن نیز 125 کیلوگرم هروئین را یک جا دیده است. او پس از جدا شدن پدر و مادرش همراه با عمو و زن عموی خود در یک خانه زندگی می کردند. همچنین پدرش به همراه دوستان خود زمان زیادی در طول روز را تریاک می کشیدند. علاوه بر این، او در مورد داستان کودکی خود و وضع زندگی شان می گوید که در سن 15 سالگی به دلیل وضع مالی خوبی که داشتند، پاترول داشت. در صورتی که در آن زمان معلمان او با پیکان به مدرسه می آمدند.

ترک تحصیل Aisan Eslami
در مورد ترک تحصیل آیسان و ادامه ندادن او به تحصیل هم داستان هایی توسط او بیان شده است. آیسان در این رابطه می گوید که در مدرسه ای که درس می خواندم دانش آموزان با سن و سال مختلف و حتی با سن بالا هم مشغول درس خواندن بودند. به صورتی که در دوران راهنمایی یک همکلاسی 40 ساله داشته که در کنار او نشسته و در مدرسه حشیش می کشیده است. علاوه بر این، معلم های آن مدرسه هم رفتار خوبی با بچه ها نداشتند. همین موضوعات سبب شده که آیسان اسلامی تصمیم بگیرد که دیگر به مدرسه نرود و ترک تحصیل کند.

شبکه های اجتماعی آیسان اسلامی
یکی از دلایل اصلی مشهور شدن آیسان اسلامی فعالیت زیاد او به عنوان یک بلاگر در شبکه های اجتماعی بود. به صورتی که از شروع فعالیت او تاکنون عکس ها و فیلم های زیادی از زندگی و ماشین و خانه های لاکچری خود منتشر کرده و می کند. او در شبکه های اجتماعی مختلف فعالیت می کند و همین کار نیز باعث افزایش شهرت او در سراسر ایران و حتی در دنیا شده است. از جمله شبکه های اجتماعی آیسان که در آن فعالیت زیادی دارد می توان موارد زیر را نام برد:

اینستاگرام آیسان اسلامی
آیسان اسلامی به ادرس https://www.instagram.com سال هاست در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد. به صورتی که در حال حاضر 6.8 میلیون نفر دنبال کننده دارد. یکی از ویژگی های جالب پست های اینستاگرام او تعداد بازدیدهای زیاد و در حد 1 میلیون بازدید است. او تصاویر زیادی از ماشین های خود، مهمانی های مختلف، و عکس ها و فیلم های بدنسازی خود منتشر می کند.

لایوهای جنجانی آیسان در اینستاگرام
یکی دیگر از دلایل مشهور شدن Aisan Eslami لایوهای جنجالی و زیادی است که در اینستاگرام برگزار می کند. او در لایوهای خود در مورد زندگی شخصی خودش صحبت می کند. علاوه بر این، اکثر لایوهای او در مورد خوانندگان مختلف و حتی نظر دادن در مورد خوانندگی و تمسخر آن ها است. به همین دلیل دنبال کنندگان زیادی را جذب کرده است. علاوه بر این، او بارها زمان گشت و گذار در خیابان های آمریکا و تمرینات ورزشی بدن سازی خود لایوهای مختلفی را برگزار کرده است.
https://aisaneslami.co/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *